dinsdag 10 maart 2015

Huidige medische stand van zaken ...

Tumormarker (weer) gezakt van 333 naar 258 in  8 weken tijd ...!

Oncoloog  kan geen receptje van een medicijn v 20 € voorschrijven en geeft eerlijk toe dat de verzekeraar in zijn nek hijgt en het medicijnenbeleid letterlijk bepaalt. Hoe triest!

Zelfs het tonen van een email met de medische verklaring van een Duitse chefarts die zich jaarlijks door Japanse oncologen laat bijscholen over de noodzaak van dit medicijn voor mij, kan hem niet over de streep trekken!

Het was en is mij inmiddels wel duidelijk waar ik de beste kankerbehandeling krijg nl. in Duitsland! Daar word men boos omdat ik geen Endoxan tegen de uitzaaiingen inneem.
Daar worden zelfs nog bisfosfornaten voorgeschreven (zie bisfosfornaten wikipedia dient vnl om progressie van botmetastasen te voorkomen dus PREVENTIEF medicijnenbeleid).Ik heb dit gevraagd aan de Nederlandse oncoloog maar die reageert hier niet op.

Binnenkort weer hyperthermie, andulation, massage, etc. .. .Ik verheug me er op.Elke keer weer een stapje verder...

Duitse verzekeraars vergoeden zelfs 2 weken kankerrevalidatie (met begeleider) in welness oorden...wat een contrast met het karige kankerbeleid in Nederland, waar je na 10 minuten weer buiten staat!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten