dinsdag 31 maart 2015

BORSTKANKER EN HET GEBRUIK VAN AYURVEDISCHE KRUIDEN

Regelmatig kijk ik op slideshare naar presentaties van oncologen wereldwijd (in de hoop recente nuttige behandelinformatie aan te treffen). Behoudens het feit dat ik letterlijk lees dat artsen vb. in Maleisie 350 dollar per maand bonus ontvangen van verzekeraars om bepaalde kostenefficiente kankermedicatie voor te schrijven (en dit voor hun patienten verzwijgen), en het feit dat mensenlevens alleen maar gerelateerd worden aan zgn kosteneffeciente behandelingen (waarbij men zelfs niet schroomt om oude medicatie her in te voeren en te beperken door vb. maximaal 3 behandelmogelijkheden!), werd mijn aandacht getrokken naar de volgende presentatie ....

http://www.slideshare.net/planet--ayurveda/herbs-for-breast-cancer?qid=2f18df66-d9ed-4908-a1e0-2b6ff04f5d46&v=default&b=&from_search=11

Presentatie is van een ayurvedische arts uit India, die weliswaar geld hieraan verdient, maar zeer uitgebreid beargumenteerd wat waarvoor te gebruiken is en vooral waarom.

(eerst account aanmaken bij slideshare)

Blijkbaar heb ik mijn huiswerk vanaf het begin al goed gedaan.

Inmiddel gebruik ik al geruime tijd dagelijks flexseed (lijnzaadolie vloeibaar en zaadjes), garlic (verse knoflook), curcumine (long curcumine met zwarte peper), en sinds kort wheetgrass (opbouwende relatief hoge dosering gerstegras).

Ik raak steeds meer geboeid door de ayervedische kruiden en ondersteuning bij kanker-behandeling(en) die uiteraard uit gaat van bestaande ayurvedische kruiden o.a. uit het Himalaya gebergte.

Nu nog de leefstijlverandering consequent gaan toepassen (waar langzaam naar toe gewerkt wordt) .... .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten