zondag 20 december 2015

Geen chemo of bestralingen maar wel kankerbehandeling(en)?

Bron http://kankerbehandelen-ghc.nl/

Recentelijk op de volgende website / behandelaars via internet geattendeerd.

Besloten om consult aan te vragen en per omgaande te starten met deze behandeling(en).

Veel van wat er vermeld wordt doe ik al (hyperthermie, zuurstof, mineralen, immuumstimulerende middelen, ...).

Veel van deze zaken kan ik alleen in Duitsland volgen. Nu er een mogelijkheid is om dit in Nederland te doen, grijp ik deze kans met beide handen aan.

Ik doe dit omdat ik hier veel over gelezen heb. Ik ben niet de persoon om zomaar klakkeloos met een behandeling te gaan starten.

Daarnaast ga ik binnenkort weer naar Duitsland in Januari om mezelf te laten behandelen.... .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten