zaterdag 24 januari 2015

KANKER, TRAMPOLINESPRINGEN, EN ANTIKANKERSALADES ETEN?

"Cancer - step outside the box"
Een boek geschreven door Ty Bollinger (de regisseur van de film "the truth about cancer").
In dit boek besteed hij aandacht aan borstkanker (en Tamoxifen), hfst 7 p. 175! Verhelderend.
,
Een film die grotendeels op you tube in delen te bekijken is.

Net een trampoline besteld (die volgende week geleverd wordt).

Initieel keek ik hier erg cynisch tegenaan. "Springen op een trampoline" om van kanker te genezen?

Maar nu ben ik bovenstaand boek aan het lezen en zie ik toch wel meer wetenschappelijk onderbouwde informatie staan in dit boek op pag. 337 :
Rebounding on a minitrampoline directly strengthens the immune
system, increases lymph flow, and oxygenates the blood. Unlike
jogging on hard surfaces which puts extreme stress on certain joints
such as the ankles and knees eventually damaging them,
Rebounding affects every joint and cell in the body equally.

Sinds kort voel ik me sterk genoeg om iets aan beweging te gaan doen. Dus dat word in eerste instantie trampoline springen....om je immuumsysteem te versterken (dat door Chris Wark haarfijn uitgelegd wordt in de volgende youtube film).
https://www.youtube.com/watch?v=1dgvg5hCar0
http://www.chrisbeatcancer.com/curing-cancer-with-rebounding/

Volgende youtube film is ook van Chris Wark (was stage 3 dikke darm kanker nu kankervrij)
voor kankerpatienten die net een diagnose kanker hebben gekregen :
https://www.youtube.com/watch?v=_k3B0y0tjCg
Inhoudelijk een stuk prettiger om te ervaren dan het onheilsbericht van de oncoloog die mij in 10 minuten dacht te vertellen wanneer ik "dood zou moeten gaan". 

Ik eet elke dag minimaal 1x een grote salade maar ook op dit vlak laat ik door "deze leuke jongen" graag weer inspireren (:-) ).

Kanker bestrijden met een gigantische anti kankersalade, met Chris Wark?
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5080837881301644770#editor/target=post;postID=6532769014765256239;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=0;src=postname
Springen en eten, of eten en springen... (ik hou jullie op de hoogte van de resultaten...).

© kanker gezond(er) benaderen 2015.




1 opmerking:

  1. Ik waardeer DR AKHIGBE echt, mijn naam is LAURIE HUGHES. Ik zal nooit stoppen met getuigen van DR AKHIGBE. Geluk is alles wat ik nu zie. Ik had nooit gedacht dat ik weer genezen zou worden van het hiv-virus. DR AKHIGBE deed het voor mij. Ik lijd nu al 2 jaar aan een dodelijke ziekte (HIV), ik heb veel geld uitgegeven om van de ene plaats naar de andere te gaan, van kerk naar kerk, ziekenhuizen zijn elke dag mijn thuis geweest. Voortdurende controles waren mijn hobby, pas op deze noodlottige dag, ik zag een getuigenis over hoe DR AKHIGBE iemand hielp bij het genezen van zijn hiv-ziekte op internet.Ik kopieerde zijn e-mail, drrealakhigbe@gmail.com, alleen om hem een ​​test te geven. aan hem, hij vroeg me om een ​​aantal dingen te doen die ik deed, hij vertelde me dat hij mij de kruidenkuur ging geven, wat hij deed, en toen vroeg hij me om na een paar dagen voor medische controle te gaan, na gebruik kruidenkuur en dat deed ik, zie ik was vrij van de dodelijke ziekte, tot nu toe geen hiv in mij weer hij vroeg me alleen om de getuigenis over de hele wereld te plaatsen, doe het nu trouw, al het getuigenis van DR AKHIGBE is waar alsjeblieft BROER en ZUS, MOEDER en VADER hij is geweldig, ik ben het hem verschuldigd. als je een soortgelijk probleem hebt, stuur hem dan een e-mail op drrealakhigbe@gmail.com of je kunt zijn mobiele nummer gebruiken op +2348142454860 Hij kan ook deze ziekten genezen, zoals HIV en AIDS HERPES, DIABETICA, KANKER, HEPATITIS B, CHRONISCHE ZIEKTEN, ASTMA , HARTZIEKTEN, EXTERNE INFECTIE, EPILEPSIE, STROKE, INSOMNIE, MEERVOUDIGE SCLEROSE, GOUT, NAUSEA, BRAKEN OF DIARREE, LEVERCIRRHOSE, MAAGAANDOENINGEN, KAWASAKI ZIEKTEN, HALITATIE, PAALITOSE, LUCHTZIEKTE, PIJN, LUCHTZIEKTE. VIGOUR.ETC. Stuur een e-mail naar drrealakhigbe@gmail.com of wat is APP hem .. + 2349010754824. Hij is echt een goede en eerlijke man.
    website ... https: drrealakhigbe.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen